Mys med lillasyster

Ja, vad denna helgen har passerat fort. Har knappt fattat att det varit helg. Igår jobbade jag. Jag hade sån huvudvärk efter en intensiv dag på jobbet, så när jag kom hem la jag mig ner i soffan för att vila huvudet. Det slutade med att jag totaldäckade och sov i ungefär tre timmar... Sjukt! Vaknade framåt kvällen och var fortfarande trött. Huvudvärken höll sig kvar ändå tills jag gick och la mig. Tittade i alla fall på Melodifestivalen. Både ris och ros. Blev förvånad över att det faktiskt var ett och annat skapligt bra bidrag. Tittade på film och gick sen och la mig.

Idag mötte jag upp lillasyster på A6. Vi tog en fika på Espresso House. Sjukt bra att jag har mitt fikakort där! Är totalt luspank, men tack vare 600 kr på mitt fikakort så har jag överlevt denna månaden och har kunnat fika på som vanligt! ;) Efter dagens fika åkte vi hem till mig och tittade på Aristocats! Ja, vi älskar Disney! Sen åkte hon hem. Jag har hunnit plocka lite mer i lägenheten som sakta men säkert börjar bli ett hem. Nu är det dags att sova, och förbereda för ytterligare en jobbvecka! =)
Dagens fika på Espresso House. Ääälskar deras morotsmuffins!
Duchess blev helt såld på Aristocats och satt och tittade med oss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0