Så blev det två små monster...

Nu har vi två hundar busandes i vårt hem. Förutom Donna så är här en fralla. Henkes bror och hans flickvän är på besök i Sverige, och just nu är vi hundvakt åt deras franska bulldog Soleil. Hon är två år, och ett riktigt yrväder! Just nu råder ett stilla lugn. Soleil snarkar vid mina fötter och Donna sover/spanar ute på balkongen. Duchess har det mysigt hos mina föräldrar. Hon tyckte minst sagt att Soleil var sjukt jobbigt förra gången vi var hundvakt, så hon har det lugnt och skönt hos päronen istället.

Det har varit en lugn och trevlig helg. Igår var Henkes familj på besök hos oss. Henke bjöd på älgstek med potatis och sås. Hans föräldrar hade med sig vin, och efter maten drack vi kaffe, och gubbarna drack konjak också. Sju pers satt vi runt vårt lilla fyramanna-bord, och det funkade jättebra! Henkes föräldrar, brodern med flickvän, vi själva och Henkes kompis. Supermysigt! Idag har jag slappat och tittat på film. Erika har varit här och druckit kaffe och fått naglarna målade i IsaDoras färg Marzipan. Supersnygg vår-/sommarfärg! Och nu blir det chill resten av dagen. En helg kan bli sämre! =)

Av denna anledning har jag slutat bädda sängen. Donna tycker tydligen att hon gör det bätte än mig ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0