Massa mys i soffan

Vi är ju som sagt hundvakt åt den lilla frallan Soleil. Intensiv liten sak. Hon blir så hjärtligt glad när man kommer hem. Hoppar och pussas och skuttar lyckligt omkring. När jag gick upp imorse följde hon förväntansfullt efter mig vart jag än gick. Hon satt snällt utanför badrumsdörren när jag sminkade mig. Eftersom hon älskar kattsand är badrummet en förbjuden zon för henne =) När hon insåg att det inte skulle bli någon promenad så gick hon och la sig ibland. Hon har sina stunder, den lilla odågan.. ;)

Igår kväll tänkte jag att hela lilla familjen skulle gå till sängs. Jag frågade Henke ifall han tänkte lägga sig också, men han låg redan ganska bra:

Kommentarer
Tinna

Ååååh, kommer lilla frallan att vara kvar hos dig imorgon när jag kommer??? Måste ju ta m tillräckligt många tuggpinnar menar jag!!! Kram sis <3

2012-06-05 @ 11:27:02
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

haha vad skönt det där såg ut :D

2012-06-10 @ 23:13:16       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0