Runda på A6 med lillasyster

Eftersom jag ska på kurs i Stockholm imorgon, så fick jag vara ledig idag istället. Annars är ju onsdagar min lediga dag. Så idag hade jag två dejter inbokade. Tyvärr vart båda två sjuka, och var tvungna att ställa in. Så istället blev det en tripp till A6 med lillasyster. Som vanligt gick vi först till Kahls för att köpa latte. Jag fick min gratis eftersom jag fyllde år igår.. =) Så köpte jag förkylningshonungen som jag skrivit om tidigare. Blev även två nagellack från Essie. Som klubbmedlem på Kicks får man just nu två Essie-lack för 179 kr. Köpte även en ögonskugga på rea från MUS.

Provade kläder på JC och Vila, men inget som fick följa med hem idag...
Kom hem för kanske en timme sen. Har hunnit rasta hunden och målat naglarna. Otroligt intressant inlägg, eller hur? ;) Nu ska jag käka lite och slappa framför tv:n. Imorgon ska jag upp fett tidigt. Tåget mot Stockholm går 5.20... Jippie..
Topp och kjol som jag provade på Vila.
Vill ha en kjol med hög midja, men då sitter de gärna löst längst upp i ryggen...
Kommentarer
Dennis

Riktigt snygg topp! Jag tror starkt på blått i vår! ;)

2012-01-17 @ 21:49:35       Blogg: http://withyen.blogg.se/
Jennie

Hej!



Jag har precis startat något som jag kallar för hyllningar på min blogg. Känner du någon som du anser är värd att hyllas för något den sagt/gjort osv?



Kika in här och underrätta mig om du känner någon som förtjänar lite uppmärksamhet: http://jenniemariajohansson.se/2012/january/vem-vill-du-hylla-och-varfor.html



Kram,

Jennie

2012-01-18 @ 08:02:26       Blogg: http://jenniemariajohansson.se
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ÅÅh var ju riktigt snyggt! :D Gillade både kjolen och toppen! Båda är toppen! hehe



- Vad kul att du gillar det :D Tycker det är himla smidigt och snyggt med clip-on slingor!

2012-01-19 @ 18:30:58       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0