Onsdagens shoppingfynd

Jag orkar inte riktigt engagera mig i mellandagsrean. Jag kör på som vanligt. I onsdags när jag var på stan med lillasyster hade jag inte så mycket mer på agendan än att köpa Kahls-kaffe och en ny kalender. När jag bockat av det så gick vi runt lite i allmänhet. Jag tänkte att, va fasiken, vi kollar in på Lagos Mode!

Jag har alltid haft fördomarna om att Lagos Mode är en tantbutik.
Visst, den inre delen är väl det också, men första delen kan man göra riktiga fynd på. Detta kom jag och syrran på i somras när vi skulle hjälpa vår mor att shoppa och hittade massa fint på Lagos. Hur som! Jag hittade i alla fall en stickad tröja och en tunn flanellskjorta på rean. Suveränt! Syster blev lite kär i tröjan också, så hon köpte också en! ;)

Blå stickad cardigan från Only 149 kr (ord. pris 199.95)
Grönrutig flanellskjorta från Only 199 kr (ord. pris 299.95)

Det var riktigt svårt att få en bra helhetsbild på skjortan. Speciellt med mitt kassa objektiv.. Men närbilden blev bra i alla fall =) Skulle egentligen eventuellt ut och festat lite idag, men eftersom jag fortfarande inte känner mig helt kry så får jag nog ställa in det.. =( Efter att ha varit sjuk en vecka så var jag tillbaka på jobbet igår, men det var ingen hit.. Borde nog egentligen stannat hemma..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0