Då fyller man snart 27 år...

Inte för att jag tror att jag kommer överösas med presenter, men önska är ju gratis! Det är mycket dyra saker jag vill ha. De billiga sakerna har jag ju råd med själv. Men här är några saker jag vill ha:

- Wildlife Park 3 till PC (kostar 277 kr på CDON)
- RollerCoaster Tycoon 2 med två expansionspaket (49 kr på CDON)
- Zoo Tycoon Complete Collection, EJ 2an! (49 kr på CDON)

- KMS California FreeShape Hot Flex Spray (Jessicas Hårstudio eller 219 kr hos Lyko)
- KMS California Curlup Wave Foam (Jessicas Hårstudio eller 199 kr hos Lyko)
- KMS California Hairstay Medium Hold Spray (Jessicas Hårstudio eller 169 kr hos Lyko)

- Presentkort på Elgiganten eller A6
- Seche Vite topplack (120 kr på Kicks)
- Dior J'Adore (Kicks, vet ej priset)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0