Bröllopsdesign till Anna

En nära vänn till mig ska snart gifta sig, och hon bad mig designa en blogg åt henne. Eftersom jag varit sjuk har jag haft svårt att sova på nätterna, vilket lätt till att jag suttit med hennes design till kanske tre på natten. Jag är tokig, jag vet... Men vad gör man när man hamnar i ett flow? 

Jag vet inte riktigt om jag tycker att den är helt färdig än, men jag tar det lite pö om pö. Jag jobbar ju så långa dagar, plus att jag är krasslig, plus att vi snart flyttar. En helt ny design tar tid, så då är det bra att göra en grund och sen ta det lite allt eftersom kreativiteten flödar =) Jag har även kommit fram till att alla bloggar som jag designat numera kommer ha en bildlänk till mig. Kika gärna in på hennes blogg!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0