9 dagar kvar till flytt!

Ja herregud, när började tiden gå så fort?? Nu är det snart bara en vecka kvar till flytt! Vi har inte börjat packa någonting än... Kommer säkert bli i sista minuten. Vi ska i alla fall försöka rensa bort skit och slänga sånt som vi inte använder, och åka till Myrorna med lite annan småskit. Rensa upp bland alla papper som ligger i ett enda kaos.. Resten är jag faktiskt inte så orolig över. Det kommer gå bra!

Idag har jag varit i Stockholm. Jag gick ju en grundkurs för Synsam i oktober. Idag har vi haft en fördjupningsdag för att avsluta kursen, där vi går in lite mer på djupet om olika glas och speciellt inom progressiva glas. En del lärorikt, en del man redan visste. Kul att träffa många från kursen i oktober och se hur de utvecklats. Det har varit en lång dag.. Åkte hemifrån kl 5 och var åter hemma 20.30... Imorgon är det dags för jobb igen, så nu ska jag bara slappa och varva ner, och njuta av att vara hemma igen!

Såhär kommer kaklet i vårt stora badrum se ut. Men istället för svart kommer det bli mörkbrunt.
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så himla spännande att det är snart !! :D



- Roligt att du också gillar Jelly Kiss. Brukar också bli lite besviken på billigare märken men Isadoras läppstift är ju helt underbara :D Gillar läppglansen också!

2012-01-19 @ 18:32:33       Blogg: http://adaras.se
Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg..

Hejsan sötis hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-19 @ 20:27:52       Blogg: http://jaasses.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0