Tröttast AB..

Jag har tagit tjänstledigt i två veckor för att fortsätta min utbildning. I augusti började jag ju att utbilda mig till nagelterapeut, jag gick då grundkursen. Nu har jag äntligen fått ändan ur och kommit igång med gelékursen! Det är tur att man kan dela upp utbildningen i separata kurser. Hade inte vart lätt att ta låång tjänstledighet från jobbet.. ;)

Det blir långa dagar. 6-18. Då är jag trött och vill bara slappa och mysa i soffan. Då blir det extra mysigt när Duchess vill gosa hos mig. Hon är ju egentligen ingen knäkatt, hon ligger hellre bredvid. Men husses famn verkar vara mysig. Men matte duger inte. Men ibland kommer hon till mig med. Och det är extra bra om man kan muta henne med värmefilten.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0