Yankee Candle nr 2 i min ägo!

Henke gav ju mig ett Yankee Candle som tidig julklapp i doften Vanilla LimeDen doftar underbart friskt och gott! Vi har placerat det i vardagsrummet, och tänder det varje kväll. Supermysigt! Idag tog vi en snabb runda på stan och passade då på att köpa ett till Yankee Candle! Efter mycket sniffande valde vi till slut Beach Flower. Ååh, så gott den luktar! Friskt av blommor. Tidigare ikväll fick jag ett städryck och rensade och gjorde rent i köket. Placerade Beach Flower på köksbänken och lät det stå tänt. Nu luktar det såå gott i hela köket! Jag bara älskar de här ljusen! Dessa ljus är köpa på Iems och kostar 289 kr, har jag för mig, för den stora burken på 623 gram som har en brinntid på 150 timmar.

Köket är numera rent och doftar underbart gott!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0