Gräsänka

Nu har min sambo stuckit iväg på roadtrip i Europa med en vän. Hunden har vi lämnat in på hundpensionat, eftersom jag är borta 12 timmar om dagen. Kvar hemma är jag och kissen. Det märks att hon tycker att det saknas familjemedlemmar (eller så är hon helnöjd med att det bara är hon och matte hemma) för hon är extra kelig! Hon som aldrig sover i sängen har de senaste kvällarna somnat vid fotändan. Och när jag vaknar på mornarna så ligger hon på mig, och vill inte alls flytta på sig. För att varva ner på kvällarna efter jobbet tittar jag på serier på tv:n. Även då kommer Duchess och myser med mig.

Kände mig jätteduktig igår som fick ett städryck efter jobbet. Tömde lägenheten på sopor, matavfall och övrig källsortering som kartonger, papper och glas. Ska röja lite till imorgon efter jobbet, och så måste jag handla mat. Känns så ovanlig; det är oftast mannen min som gör sånt eftersom jag är borta så mycket. Men det ska jag nog klara av! =)
Kommentarer
mamma

Ha det så gott i städorgien. Krama kissen från oss!

2012-08-11 @ 10:55:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0