Jag tar en halv kopp kaffe, tack.

Åh, vad jag diggar min halva kopp! Den är så klockren! Jag vet att jag har nämnt den någon gång innan. Jag köpte den på loppis för typ tre kronor. Kanske inte använder den jätteofta, men när någon ber om en halv kopp kaffe är det självklart att den serveras i denna kopp! ;)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Har ju vart sjuk typ en vecka nu.
Men nu börjar det äntligen gå åt rätt håll! Har blivit medbjuden till två fester, men det får bli en lugn hemmakväll med djuren. Vill inte riskera att bli sämre igen, nu när jag äntligen börjar bli bättre! Frågan är bara vad man ska hitta på.. Har redan hunnit gå igenom de flesta serier och filmer värda att se här hemma.. Aja, jag kommer nog på något!
Kommentarer
Gunilla

Tänka sig att jag också haft en likadan kopp en gång i tiden.

2012-04-23 @ 10:09:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0