JAA! Äntligen kom mobilskal nr 2!

Åh, så lycklig jag är idag! Efter lång väntan kom äntligen mitt andra mobilskal! Jag beställde ju två mobilskal på eBay, för 75 kr. Det ena skeppades från England och kom fram efter strax över en vecka. Det andra skeppades från Hongkong, och då det inte dök upp började jag frukta att det försvunnit någonstans på vägen. Mailade säljaren som beklagade sig hjärtligt och bad mig vänta en vecka till, då det kan krångla i tullen. Mycket riktigt, till slut kom det fram! Det tog "bara" fem veckor! ;) Men jag är glad ändå, för det är såå superfint! Jag ville verkligen ha detta till Amsterdam nästa helg, så jag är glad att det i alla fall kom innan dess! 50 kr kostade denna perfekta mobilplånbok! =) Det följde med en liten handledsrem också..

Varning för bildspam på min nya älskling! ;)




Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Tjusigt!:)

2012-04-17 @ 17:33:37       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0