Yankee Candle

Dessa doftljus har lång brinntid och flera otroliga underbara och annorlunda dofter! Jag tyckte det lät intressant, och nu när vi var i Göteborg såg jag en butik som hade dessa. Doftade runt ett tag, och föll för två dofter. French Vanilla och Fluffy Towels. Jag köpte inga just då, för jag vet att företaget har en webshop med mängder av olika dofter och storlekar. För er som vill unna er något litet extra så tipsar jag er att kolla in Yankee Candle's webshop eller en av deras återförsäljare!

Finns att köpa på Yankee Candle's webshop eller hos bl.a. Grandma's i Göteborg.
OBS! Bilder lånade från Yanke Candle.
Kommentarer
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Finns även en dagens bloggtävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag och andra spännande tävlingar med fina priser som löshår,iphoneskal, heminredning, osv:)

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-09-26 @ 20:38:15       Blogg: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0