Tacka vet jag Seche Vite!

Jag har verkligen ingen ork att fixa med naglarna när jag är hemma 19.30 om dagarna. Och det är så mina dagar ser ut numera. Jag åker hemifrån kl 8 och är hemma igen 19.30... Idag har jag dessutom varit på workshop för Shellac (det som håller i 2-3 veckor) och tittat på höstens nyheter, dekorationer m.m. Så idag var jag hemma kl 21.

Men ikväll tänkte jag banne mig fixa naglarna! Tog bort mitt slitna halvdana lack igår. Så det var i alla fall färdigt. Filade till naglarna lite snabbt, det allra nödvändigaste. Depend baslack, Depend nr 259 (nytt) och avslutade med Seche Vite. Snabbt, slarvigt, simpelt. Bara för att ha NÅGOT på naglarna. 

På mindre än en timme har jag målat naglarna, fixat kvällsmat, tittat på tv och suttit här. Naglarna är helt torra, blanka och fina. Allt tack vare Seche Vite! Snacka om extremt snabb torktid! Egentligen är nr 259 ett matt lack, men Seche Vite får fram glansen som jag vill ha det. På bilderna ser lacket ut som det ska göra utan topplack. Men med Seche Vite är färgen högblank!




OBS! Bilderna är tagna med blixt, därför ser de väääldigt glittriga ut.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0