Första arbetspasset avklarat...

Det har har varit en lång dag och nu är jag väldigt trött. Blir att lägga sig tidigt. Men jag har haft jättekul! Känner mig rätt frustrerad över att jag inte kan något och mest ser ut som ett levande frågetecken, men det går väl över så småningom. Ser fram emot när jag lärt mig så pass mycket så att jag klarar mig själv och faktiskt kan hjälpa kunder utan att titta frågande på mina kollegor.. ;)

Och jag är väldigt glad över att jag valde att ta buss istället för bil.
Det är så skönt att bara kunna slappna av, både på morgonen på väg till jobbet och på vägen hem när man är trött efter en lång dag. Jag går hemifrån kl 8 och är tillbaka hemma 19.30... Så det blir långa dagar.. Men än så länge kommer jag inte jobba lördagar. Det blir när jag kan jobba lite mer självständigt.

Aja, det var en liten update från första dagen på jobbet!
Det känns verkligen helskumt att ha ett jobb. På ett sätt känns det så självklart att vara där, och på ett annat så känns det helt overkligt. Jag har vant mig vid att bara vara hemma och arbetslös, men det här är så mycket bättre! Nu ska hunden rastas och sen ska jag soooova. Natti!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0