Sony Ericsson Xperia Ray

I december går min bindningstid till 3 ut, och då tänker jag byta leverantör. I samma veva tänkte jag skaffa mig en ny telefon. Jag gillar min HTC Gratia, men det känns som att det är dags att gå all in. Jag köper annars det billigare alternativet. Sist jag gick all in, första gången jag betalade 4000 kr för en telefon, var för kanske fem år sen. Då köpte jag en Sony Ericsson, och det är åt det hållet det lutar nu också.

Jag har suttit och jämfört några modeller, men tror att Xperia Ray faller mig i smaken. Jag kollade även på Xperia Arc, men den är alldeles för stor i jämförelse... Gillar inte stora telefoner... Och i övrigt verkar det inte vara så mycket som skiljer dom åt. Gillar att Xperia Ray finns i fyra färger; vit, rosa, guld och svart. Jag är självklart inne på den i guld! ;) Då matchar den även min digitalkamera! ;)

Vi får väl se hur det ser ut när december kommer. Men det lutar åt Telia och Sony Ericsson.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0