Min lilla myskisse!

Vet inte riktigt vad som hänt med Duchess, men hon har blivit riktigt mysig! Jag vaknar på mornarna av min lilla kisse som pussar mig i ansiktet, stryker sig mot mig och lägger sig tillrätta på mitt bröst eller på min höft om jag ligger på sidan. Hon brukar annars vilja krypa ner under täcket, men nu vill hon ligga på mig. Supermysigt!

Usch, börjar bli förkyld... Henke har legat sjuk i några dagar, och nu börjar jag... Näsan rinner, har huvudvärk, ont i halsen och lock för öronen... Hoppas det inte blir värre... Imorgon ska jag vara barnvakt åt systerbarnen hela dagen, då behöver man sin energi. Nu ska jag avsluta kvällen med värmefilt och tv.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0