Latte på Waynes

Åh, så roligt det var att träffa min lilla Finduss idag! Blir så sällan nuförtiden. Men det blir ju så när man har jobb och skola och massa annat som man ska ha tid med. Men idag var jag ändå tvungen att ta cykeln till stan för att få nya handtag (de började lossna redan två månader efter köpet). Så idag fick jag nya. Behövde inte ens visa kvittot =) Bra killar som jobbar på Team Sportia!

Hur som! Efter en snabb visit till Team Sportia satte vi oss och tog varsin latte på Waynes. Finduss tog en stor och jag tog en liten med hasselnötssmak, ifall någon undrar... ;) Vi var båda rätt trötta, men det var ändå helt klart värt att träffa min kära vän igen!

Just nu ligger Duchess och myser på mina axlar. Hon har nyklippta klor, det gillas!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0