Hemma sjuk...

Min förkylning slog till i lördags och har bara blivit värre. Det är självklart Henke som har smittat mig.. Så typiskt.. Anade att det skulle bli så, men hoppades att jag skulle hålla mig frisk.. Hade först tänkt att försöka jobba ändå imorgon, men när kvällen närmade sig så kände jag mig riktigt förstörd. Ringde chefen, som inte heller var särskilt förvånad över att Henke lyckats smitta mig.

Idag firade min storasyster och hennes man sin första bröllopsdag. Så jag och Henke har varit barnvakter heeela dagen, i typ 12 timmar, medan turturduvorna åt frukost, middag, snabbshoppade, fick massage och gick på bio. Det gick jättebra med ungarna, trots att både jag och Henke är sjuka. Ungarna fick nog var sitt snedspel, men i övrigt gick allt bra. Det tar på krafterna att vara barnvakt när hjärnkontoret har gått i ide...

Fullt i soffan när Henke kopplat in PS3an. Jag och Donna är sådär intresserade.. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0