Blev en tripp till A6...

Efter att jag lämnat av lillasyster efter Alingssås-trippen satte jag mig vid datorn. Inte långt senare skriver lillasyster och undrar om jag ville följa med till A6. Och joo, det kunde jag väl göra. Sagt och gjort, vi drog iväg. Drack en latte (som hamnat på topp 3-listan, grattis Emma! ;)) Så gick vi runt och kikade lite. Köpte bara en baslinne från BikBok. Mitt första köp där faktiskt... Hittade ett par eventuella jobbskor på Skopunkten också. Vill ha ett par kilklackar nämligen... Aja, nu ska jag sova. Upp och jobba imorgon!

Linnet som jag köpte på BikBok. 130 kr.

Söt klänning som jag provade på Vero Moda.

Skorna från Skopunkten som jag spanade på. 349 kr.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0