Älsklingen 27 år!

Idag fyller min älskling år, och det har vi firat med middag och biobesök. Tanken var att vi skulle gå till Rosenlunds Relax, men Henke ville hellre vara hemma och mysa, så då blev det så! Vi åt middag på O'Learys och tittade på HV-matchen. Avslutade med en kopp kaffe, och sen gick vi vidare till bion. Blev The Three Musketeers 3D. Den var faktiskt riktigt bra. Mer om den i separat inlägg. 

Efter bion åkte vi hem. Jag har vart duktig och diskat, gjort rent spisen och bryggt lite kaffe. Henke sitter vid sin dator och jag sitter vid tv:n med min laptop och bloggar och tittar på film =)

Dagens outfit. Klänning från H&M. Henke fick en födelsedagsdrink av bartendern.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0