The perfect little black dress!

Jag bara ääälskar min senaste "lilla svarta"! Den sitter som en smäck och är superskön! Jag köpte den på Vero Moda i Göteborg. Valde mellan blå och svart. De var lika ljuvliga båda två! Tyvärr hade de inte kvar den blå i min storlek, så valet föll då enkelt på den svarta. Nu har jag hittat just den klänningen på Nelly.com! Den finns där i svart, blått och rött. Återigen så finns den blåa inte i min storlek, men jag svär, så fort de får hem den kommer jag slänga mig över datorn och klicka hem den! I'm so in looooove!

Kan ju tillägga att jag har jättesvårt med korta klänningar. Normalkort blir gärna extremkort på mig. Har nog för lång överkropp... Men denna underbara skönhet är helt perfekt i längden på mig!

Britt Pleat Dress (Only) 259 kr
Kommentarer
marina

hoppas du får en bra kväll!

2011-11-25 @ 17:45:41       Blogg: http://marinapalme.blogg.se/
Emelie :)

Svar; Ååå vilken otur! Ett tips ifall du vill ha ett billigt och BRA objektiv så är Canon EF 50mm f1.8 ett väldigt prisvärt objektiv, det kostar runt 1000:- , det sitter oftast på min kamera & jag är jättenöjd med det :) Men det ett ju ett fast objektiv så det går dock inte att zooma. Men det vänjer man sig vid :)

2011-11-25 @ 21:36:36       Blogg: http://emelieaspelin.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0