Sugen på Disp Core...

Jag har hört så bra saker om Disp. Och jag älskar ju deras shampoo och treatment. Deras Beach Spray vann Amelias stora skönhetspris och Star Shine har fått bäst i test. Jag är riktigt sugen på att testa mer ur deras sortiment! Även deras värmeskydd. Men nu har jag mycket kvar av mitt värmeskydd från Bed Head. Och glansspray känns lite onödigt med tanke på den tunna plånboken.. Men jag måste ändå köpa Revlons färginpackning, så funderar starkt på att klicka hem åtminstone en produkt från Disp Core. Vi får se..

Just nu har vi visning av lägenheten. Tre sällskap ska komma och titta på den. Vi flyttar ju till vår nya bostadsrätt i slutet av januari. Ett par har redan varit och tittat på hyresrätten vi bor i nu, och nästa kommer nog när som helst. Får väl se om någon nappar. Annars har vi ju alltid Henkes kompis med flickvän, som vi tyckte skulle ha lägenheten från början.. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0