Revlon Nutri Color Creme #500

Här kommer före och efter-bilderna på hårinpackningen! Lite kort om upplevelsen: Jag känner verkligen att #500 Purple Red var helt rätt färg för mig! Den är lite mörkare röd, med bara en liten dragning åt det violetta. Den luktar inte så väldigt mycket. En diskret frisördoft, om man kan uttrycka det så. Den var lite svår att fördela jämnt över hela håret, så man kan se att vissa partier är intensivare och andra matta och urtvättade (som innan applicering)
Man kan se på bakhuvudet och partier i underhåret att det inte blivit helt jämnt. Denna produkt bör användas en gång i veckan. Jag hoppas att färgen jämnar ut sig vid andra appliceringen. Så ska jag nog gå lite annorlunda till väga nästa gång. Jag kommer fortsätta att använda denna produkt!

Tänk på att använda handskar vid applicering, så färgen inte fastnar på huden. Jag köpte mig ett 100-pack vinylhandskar på Överskottsbolaget. De funkar jättebra! Speciellt röd färg fastnar lätt, så bär handskar och akta så att du inte får färg i t.ex. pannan. Se i så fall till att tvätta bort det direkt med en fuktad handduk eller liknande.

Revlon Nutri Color Creme #500 Purple Red

Vinylhandskar köpta på Överskottsbolaget.

Krämig med en intensiv röd färg.

Kommentarer
Neha

Snyggt:D

2011-11-22 @ 13:25:28       Blogg: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0