Lancôme - La Laque Fever #110

Jag blev lite smått förälskad när jag testade Lancôme's La Laque Fever. #110 är en röd glansig färg med ett diskret skimmer. Inte för mörk och inte heller för ljus. Helt lagom enligt mig! Det täckte direkt på första draget, och satt som berget! På Kicks hemsida står den under läppstift, instället för läppglans. Men det känns faktiskt mer som ett läppstift på läpparna. Efter applicering gick det inte att gnugga läpparna mot varandra, som i alla fall jag gärna gör. För det satt fast. För att vara ett läppglans så gillar jag det starkt! Täckande, högglansigt, mjukgörande, hållbart. You name it! Finns hos bl.a. Kicks för 285 kr.


Kommentarer
Cika

Ja, dessa är verkligen suveräna och vilken klockren färg!

2011-11-04 @ 03:03:37       Blogg: http://cika.blogg.se/
Linda

Ja, jag gillade den starkt! Färgen är dock lite mörkare än på bild.. Mobilkameran har inte världens bästa färgåtergivning.. ;)

2011-11-04 @ 13:52:02       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0