Allt funkar att sova på...

Både hunden och katten älskar att sova på något mjukt. Allra helst våra kläder. Filtar, kuddar och täcke funkar också. Det bästa de vet är när Donna bäddat sängen (för det kan ju uppenbarligen varken matte eller husse göra ordentligt...) och så myser de ner sig. Ibland slänger jag upp min tröja på Duchess kattmöbel när jag ska in i badrummet. Och hon är inte sen att lägga sig tillrätta.

Sitter barnvakt åt mina systerbarn ikväll. Syster och svåger är på julbord. Det har varit en lugn kväll. Jag har spelat PS3 med ungarna, vi har käkat tacos, spelat lite mer, och nu sover de små liven. Donna har legat hela kvällen på sin filt i soffan. Där trivs hon bra.

Håret blev bra förresten. Det var svårt att täcka allt och få det jämnt. Så just nu ser det nog lite flammigt ut. Överhåret är jättesnyggt, men lyfter man fram underhåret så ser det lite mer dassigt ut, som det gjorde innan. Men men. Det kommer före och efter-bilder imorgon!

Bilder tagna tidigare idag. "Vadå? Stör mig inte, jag myyyser ju.."
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0