Vart hos frissan. Igen...

Jag har förvisso redan varit hos frisören nyligen. Men jag vart inte riktigt nöjd med utväxten. Medan mitt hår är ljusrött med blonda slingor så blev utväxten bara färgad mörkare röd. Hade röda slingor i håret också, men dom slukades snabbt upp av det blekta håret och försvann, medan utväxten förblev mörkt röd. 

Så idag skulle jag rätta till det. Jessica, min frisör, satte på en hätta och gjorde massa blonda slingor.
Håret blev aningen ljusare, och utväxten syns inte lika mycket. Innan var det ett tydligt och tvärt streck vid utväxten. Fem cm mörkt röd utväxt och sen slingat hår. Snyggt? Nej. Men nu ser det vettigare ut! =)

Söta Jessica gjorde även en fin frisyr på mig. Hon är så snäll.
Det är faktiskt inte så sällan jag får frisyrer när jag är färdig. Hon tar hand om mig! Så duktig!
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Det var riktigt snyggt!:)

Visst blir man sugen på en till liten staffe, dom är ju helt underbara!:D

2011-05-06 @ 08:23:23       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0