Tradera + nageldekorationer = sant!

Min lillasyster köpte lösnaglar och stickers på Kicks sist vi var på A6. Jag tyckte det var himla smart. Själv skulle jag kunna måla mina naglar med fransk manikyr, och bara klistra på en stickers! Mycket tilltalande idé..

Så nu har jag kollat runt i Tradera-världen, och hittar massa fint!
Vill köpa stickers, dotting tools, rhinestones, nail art brushes, two-way pens och mycket mycket mer!

Jag har även kikat runt på Ebay lite snabbt, och där kan man ju göra riktiga fynd!
Funderar starkt på att köpa därifrån istället... Ja, det tål att funderas på... Förvisso har två av mina naglar gått av, men man blir ändå sugen på att göra lite fina nageldesigner! 

Har hittat lite bra tutorials på Youtube också. Denna design tycker jag var jättefin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0