Tårta? På en torsdag? Ja tack!

Idag är en alldeles utmärkt dag för att citera Johan Glans! =) Det är nog ett av mina favoritcitat från honom! "Tårta? På en tooorsda'? Ja, tack!" Haha, helt underbart! Och med skånsk dialekt!

Hur som! Har bytt till sommardäck på båda bilarna idag
. Hade all arounddäck, men känns bättre med sommardäck. Sen fick jag stressa iväg till stan. Skulle fika med Erika, men blev sen pga däckbytena... Kunde inte ringa henne heller, för mobilen låg i bilen som var upphissad...

Vi fikade på Bernads City. Dom hade kaffe och tårta för 49 kr. Blåbärstårta, mums!
Satt där i kanske två timmar, sen gick vi hemåt. Ska nog bara softa resten av dagen. Måste ladda inför morgondagen, då det är Jönköpings Marknad och paaartyyy! ;)

Förstår inte vad som hänt med Duchess.. Det är nog tredje dagen i rad som hon ligger och spinner i mitt knä när jag sitter vid datorn.. Mysigt är det iaf! =)


Tårta? På en tooorsda'? Jaa, tack!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0