Spinnande kisse i knät

Det här händer inte så ofta. Katt i knät OCH kamera i närheten! Vågade inte plocka fram systemkameran, så nöjde mig med mobilen... Därav den uuunderbara kvalitén.. ;) Duchess gick runt, runt, fram och tillbaka. Lekte med snörena på tröjan. Lagom irriterande. Men sen kröp hon ner och la sig tillrätta i mitt knä och började spinna högt.

Ännu mysigare blev det när hon la tassen på min arm och tittade upp på mig med trötta ögon.
Så underbar hon är min lilla kisse! Självklart skulle jag springa iväg till tv:n strax därefter, men hon gick iväg först så jag slapp sabba myset =)



Hann precis slänga upp det här inlägget i reklamen... Nu bär det av tillbaka till tv:n och Off the map!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0