Snabbt inlägg...

Detta får bli ett väldigt kort och snabbt inlägg. Det är full rulle idag. Min syster sa igår att hon trodde att Systemet hade öppet till kl 18 idag. Perfekt, tänkte jag. Då hinner jag lämna hunden till hundvakten runt fyra och sen åka förbi systemet på vägen hem. 

Halv två var jag på väg in i duschen. Tänkte först bara dubbelkolla Systemets hemsida
. Se hur länge dom hade öppet. Bara till tre! Ajaj.. Blev en snabb dusch, snabb grundsminkning och snabb hårföning. Dra med hunden, fort som satan upp till Systemet. Är där 14.45. *puh* Kön går snabbt, betalar mitt vin och springer ut till bilen och kör Donna till storasyster som ska ha hand om henne över natten.

Nu är jag hemma igen. Ska käka lite. Göra fina vågor i håret och sminka mig.
17.56 går tåget till Habo, och där ska det bli lite förfest serrö. Hehe. Sen är det ju Swedish Heat på Sliver ikväll, så hoppas vi ska dit! Ska bli en kul kväll, och jag känner inte för att bli sen, så nu måste jag göra mig iordning!

Mobilbild från förra lördagen. Vi ses i vimlet!
Kommentarer
Andréa

Sv: Tack för tipset! Har kollat in shortsen på Gina nu, men tyckte inte dom var fina bak tyvärr :/

2011-05-22 @ 14:32:37       Blogg: http://makeupartisten.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0