Nytt skal till nallen?

Jag har ju hamnat i eBay's underbara värld. Hittar så mycket fint! Dels till naglarna. Nagellack, stickers, rhinestones m.m. m.m. Men nu har jag upptäckt att de har massa kul till mobilen med!

Både jag och Henke har varsin HTC Gratia. Det finns nästan inget till just den HTC:n, i Sverige. Men så kikade jag in på eBay. Ville kolla efter fodral och skal. Sökte då på "HTC Gratia". Fick 358 träffar. Helt okey, men inte mycket för att vara eBay. Henke sa då att i USA har den ett annat namn. Kollade upp detta och sökte istället på "HTC Aria". Woho! Fick genast 3000 träffar! ATT jag hittade massa fint då!

Vill ha ett läderfodral som fungerar som en strumpa, och ett bling-skal. Även om jag inte gillar att ha skal som gör mobilen tjockare, så funderar jag ändå på att köpa ett bling-skal! Hittade ett såå snyggt! Kollade även efter displayskydd. Henke ville ha en speciell sort, den bästa. Fick EN träff, och dom leverar självklart inte till Sverige! *suck* Men men, lite nya skal vore ju inte helt fel iaf!
Kommentarer
Anna

Jag älskar också ebay. Inför bröllopet kommer jag köpa massor där. :) Gillar VL skalet. :)

2011-05-27 @ 06:28:55       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Lórien

fan va najs :D

2011-05-29 @ 16:40:56       Blogg: http://niightfall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0