Lek med systeryster

Ja, det har blivit mycket umgänge med lillasyster de senaste två dagarna.

Igår "tvingade" hon med mig till A6. Jag hade varken lust eller ork, men hon mutade mig med en latte från Kahls, och vem kan säga nej till en gratis latte? ;) Så vi fönstershoppade lite tills det stängde. Sen hälsade vi på storasyster med familj. Jag hade glömt mig skinnjacka där, så vi hämtade den och snacka lite.

Vidare köpte vi med oss lite hämtmat och åkte hem till mig. Satte igång värmefilten och tittade Burlesque! Klockan var väl halv två på natten när hon gick hem... Hehe.

Idag kom hon hit så sminkade vi upp oss och tog lite kort
. Men vi var rätt sega båda två, så vi åkte till A6 igen. Köpte varsin latte och kollade efter skor. Jag provade en tunika jag såg på Vila igår. Kärlek! Men den fick stanna i butiken.. Sen skjutsade jag hem henne, och nu blir det mys med Donna hela kvällen!

Mer bilder kommer senare. Nu är jag trött...
Kommentarer
sara

fina ni är:)

2011-05-19 @ 20:17:09       Blogg: http://sarasillanpaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0