Läggdags...

Jag har precis avslutat dagens hemläxa. Vet inte om jag sagt att jag går en liten kurs på Arbetsförmedling som handlar om vägledning, och kanske personlig utveckling. Intressant faktiskt. Vi följer en amerikansk professor/psykolog- nånting principer vid namn Holland. Intressant.

Gårdagens hemläxa var enkel. När du var liten, vad ville du bli när du blev stor? Drömyrken. Jag showade mycket som liten, alltid framför kameran. Modell, teaterapa, driva butik vad några saker jag alltid höll på med.

Men dagens hemläxa var svår. Jag har skjutit på den länge. Men efter dusch, Desperate Housewives och Cougar Town tog jag itu med den. Satt med papper och penna framför Cougar Town och hade noll inspiration. Sen satte jag mig vid datorn. Började knappa i ett dokument, och vips! 10 minuter senare var jag färdig! Svår start, men sen tuffade det på.

Dagens frågor handlade lite om personliga egenskaper och olika roller man har i vardagen.
Nu ska jag bara skriva ut min läxa, sen rasta Donna och sen blir det nog till att sova. Inte lägga sig vid ett som igår natt... *suck*
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0