Hemma från Lund

Kom ju förvisso hem redan igår kväll, men då fanns inte orken till att blogga. Den finns visserligen inte riktigt idag heller, men jag slänger upp ett snabbt inlägg.

Har haft en superrolig helg i Lund! Vi grillade på fredagskvällen och tog det lugnt.

Var i stadsparken kl 9 lördag morgon. "Grannarna" hade värsta feta högtalarna med sig och spelade konstant underbar dunka-dunka-musik och humöret och vädret var på topp. Tog en siesta på eftermiddagen och fortsatte festandet på kvällen. Tre fester och ett Donkan-besök senare somnade vi runt 02.30.

Strosade runt i Lund på söndagen och åt glass. Åkte hem framåt eftermiddagen. Axeln var snäll mot mig och började inte böka förrän bilresan hem. Mindre kul, men slapp smärta under helgen i alla fall!

Just nu behöver jag vila axeln lite, men jag återkommer, förhoppningsvis, med mer bilder ikväll.

Besökte Botaniska trädgården på söndagen. Sommarkänslor med mängder av tulpaner.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0