Fotografering och kalas

Klockan ringde 8.30 imorse. Det var trögt, men Duchess såg till så jag gick upp. Hon var så söt. Jag frös massa inatt, så hade lagt värmefilten över täcket. Duchess sov hos mig heeela natten, för en gångs skull ;) När klockan ringde på morgonen började hon slicka mig i ansiktet och på armen. Den sträva tungan kan nog få vem som helst att vakna.

Halv tio hämtade jag hem Donna från hundvakten. Det hade gått jättebra. Skyndade mig hem och lämnade Donna. Hämtade lillasyster.

Vi begav oss till Huskvarna (Vättersnäs) för dagens fotografering.
Vi var ett gäng på ca 10-15 pers (?), lite snabbt räknat... Vi skulle nämligen fotografera och filma material till sunnydays.se. Det var riktigt roligt, och fyra timmar bara flög iväg! Och vi hade toppenväder, så mycket bättre kunde det nog inte bli!

Efter fyra timmar fick vi stressa hemåt. Lillasyster har ju fyllt år och skulle ha kalas.
Jag lämnade av henne lite snabbt. Sen åkte jag hem för att byta om och hämta Donna. Promenerade bort till päronen i det vackra vädret, klockan var väl runt tre. Fikade, pratade, umgicks med släkten.

Halv åtta var det dags att gå hemåt. Det duggade, och hann precis hem innan regnet kom.
Ska väl äta lite kvällsmat och se på tv nu tänkte jag. Snart kommer Henke hem! Han har varit bortrest sen i onsdags och kommer väl hem om ca en halvtimme. Ska bli såå skönt att ha honom hemma igen!

Vi fick ett par solglasögon när vi var klara. Dessa valde jag! Ger ett härligt gult ljus!

Om ni köper solglasögon hos Sunnydays, så får ni 50 kr rabatt om ni anger
min kod "Linda Strömbladh" i kassan! Gäller t.o.m. 31/5 2011.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0