Depend nr 227

Detta lacket är jag sjuukt nöjd med! Det är en så otroligt fin färg, underbar konsistens, otroligt lättarbetad och väldigt bra täckning! Jag har försökt ta bilder på detta lack i en vecka, men antingen krånglar färgåtergivningen eller skärpan. Nu är jag relativt nöjd, bara närbilden som jag fick lov att hoppa över.

Notera att jag faktiskt haft detta lack i en vecka. Inga sprickor!
Hade diskat just innan jag fotade, så tumnageln fick sig en liiiten törn. Men jag är sjukt imponerad av hur länge det har hållit, speciellt för att vara ett Depend-lack!

Jag har använt Depend Baslack och Seche Vite Top Coat.
Synd bara att det är regnigt och molnigt ute. Hade gärna haft lite solljus för att reflektera det fina skimret. Beroende på ljus så växlar detta lack lite mellan blått och grönt. Det är så himla fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0