Bakom mina solglasögon...

...kan jag va' mig själv! *tralala* Jag är bara så glad! =) Dels, jag vet att jag sagt detta hundra gånger redan, men jag äälskar min cykel! Hihi.. Cyklade till min sjukgymnast idag. Allt var på topp! Min cykel, spotify i öronen, mina nya brillor och det underbara vädret!

Anledningen till inlägget är att jag är så grymt ljuskänslig
. Även med solglasögon kisar jag. Även om det är molnigt. Ja, det är inte ofta jag klarar mig utan mina solglasögon. Jag köper ofta de billiga varianterna. H&M m.m. Dom är alltid stora över öronen och trillar lätt av. 

Men nu har jag alltså köpt mig ett par nya! Ett par pilotbrillor med spegelglas!
Hehe. Pilotbrillor har väl aldrig vart min grej, speciellt inte med spegelglas. Men jag är en tuff brud, så jag borde väl kunna bära upp dessa? ;) Dom är grymma! De sitter jättebra, är jättesköna, och släpper knappt in något solljus alls! Lycka!

Köpta på Lindex för 60 kr.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0