Dreams Unlimited...

I slutet av november fick jag ett doftprov av The Body Shops parfym Dreams Unlimited. Jag blev kär! Vilken otrolig doft! Den var tydligen tänkt för Dior(?) först, men hamnade till slut hos The Body Shop. Då ingen ville ge mig denna i varken julklapp eller födelsedagspresent, så beslutade jag mig nu för att köpa den själv!

Finns att köpa hos The Body Shop, i tre olika storlekar.
Min är 30 ml och kostar 195 kr.

"En doft som inspirerats av livets oändliga möjligheter! Friska toppnoter av citrus och grön chili matchas av hjärtnoter av spröda vita blomster och vatten. Allt landar i basnoter av mjukt cederträ."
Kommentarer
Emma

Ohhh ja, denna är underbar!

2011-03-15 @ 11:13:25       Blogg: http://sminkhornan.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0