Dejt med lillasyster

Ojojoj, vilken dag det har varit! Jag borde egentligen vara däckad nu, med tanke på att jag gick upp kl 6 imorse.. Men men!

Efter ett 5-timmarspass på jobbet så skulle jag träffa lillasyster. Trodde att det bara skulle ta "ett par timmar". Dessa från början planerade få timmar blev till slut 10 timmar! Planen var att ta kort på henne som vi kunde använda i hennes nya header, så den matchade resten av designen mer.

Hon kom hit runt två. Vi pratade, drack kaffe. Hon somnade hos Donna... När hon vaknade till liv igen sminkade jag henne. Hon ville först ha en neutral ganska diskret sminkning. Så nämnde hon ordet "sotning" och då struntade jag i diskret! Är ju alltid bra att överdriva sminkningen när man ska ta kort, annars fastnar inte riktigt sminket på bild...

Hon blev först ställd över den kraftiga sotningen, som dock gick mer åt brunt än svart. Men sen vande hon sig, och tyckte det var snyggt! Jag vart sjukt nöjd själv! Bästa jag gjort! ;)

Sen tog vi paus och åkte till A6 en sväng, bara för att...

Väl hemma igen var vi båda trötta.. Men vi tog massa kort, och rensade bort de flesta. Sen satte vi igång med hennes header. Och att den blev snygg!

Före:

Efter:

Nu får man ju nästan ångest för att man inte tagit itu med sin egen header på typ tre månader...
Kommentarer
Malin

Sån jääävla skillnad verkligen! =b Men blev skit nöjd!! Tack så hemskt mycket för hjälpen och sällskapet idag! =)

2011-03-26 @ 01:41:22       Blogg: http://tmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0