Softat på stranden

Det händer inte så mycker här på bloggen när det är så fint väder ute...

Det var ju personalfest i lördags. Var superkul att träffa alla igen!
Eller, de flesta i alla fall. Vi körde lite lekar, grillade de blivande sommarjobbarna och sjöng singstar. Malin vill inte köra mot mig, för hon förlorar bara.. ;) Men hon var lycklig när jag fick spö av en av sommarjobbarna. Fast jag visste att jag skulle få spö innan vi ens började sjunga. Tjenen var grym! Blev ingen utgång, och det var nog lika bra det.

Igår åkte jag ut till Norrahammar för att fika med Pernilla. Var mycket trevligt!
Sen åkte vi ut till Lovsjö och grillade. Lyckades till och med fjäska mig in lite hos Pernillas nervösa lilla vovve ;)

Idag har man legat på Vätterstranden i några timmar. Helt underbart!
Solen stekte och vinden fläktade gott. Har man tur så har man fått lite färg! Nu är man nyduschad. Ska eventuellt grilla med Henke lite här på innegården lite senare ikväll. Måste gå ner till tvättstugan och se ifall de finns någon tvättid imorgon...

Det har säkert varit 30 grader varmt idag.
Imorgon ska det visst regna och åska, så då passar det bra att tvätta. Hoppas Donna inte blir rädd för åskan... Det blev en liten uppdatering i solskenet i alla fall!

Titta, jag har faktiskt fått lite färg!
Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

Javisst är dom underbara dom små vovvarna!:)

Selen Billy har är utav märket puppia, minns inte vart vi köpte den men den finns på ellos.

http://www.ellos.se/cv/_/N-?Ntk=All&Ntt=puppia

2011-06-06 @ 20:51:07       Blogg: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0