Rolig katt!

Haha! Hur underbar är inte denna katten på en skala då?? =P Så typiskt katter.. Kan verkligen se Duchess framför mig! 


Nu ska jag iväg med mor min till sjukhuset. Lugn, det är inget allvarligt.
Hon ska bara på "spa-behandling" för sina fötter ;) Jag passar på att leka chaufför så att pappa slipper ta ledigt från jobbet för att skjutsa mamma. Jag är ju ändå hemma, så jag kan lika gärna köra henne! Så får hon lite sällskap också.

Och förresten, bara så ni vet så är jag sjukt grym! Om jag får säga det själv.. =P
Jag sitter och jobbar med min nya blogg i Wordpress. Och det är en helt annan typ av kodning än vad jag är van vid. Jag har länge nu kämpat med ett problem som jag igår äntligen lyckades knäcka! Sjukt glad och stolt över mig själv blev jag! Jag tror att jag kom in i ett flow, för helt plötsligt såg jag bara lösningar på alla mina tidigare problem! Gött! Nu är det inte länge kvar, snart är det fääärdigt! ;)
Kommentarer
Julia

hejsan!

Jag har en liten fråga om du skulle vilja gå in här : http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=julia

och rösta på min bild!

Du skulle verkligen vara guldvärd!

Kramar Julia:)

2011-06-22 @ 22:29:26       Blogg: http://photojulia.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0