Pirates of the Caribbean - On Strange Tides

Oj, så dålig jag har varit på att uppdatera bloggen.. Men det har ju varit alldeles för fint väder för att sätta sig vid datorn! Har nog inte startat den de senaste två dagarna...

Har inget att skriva om direkt, men tänkte nämna att jag varit på bio idag!
Såg den nya Pirates-filmen. Vi såg den vanliga, inte 3D. Tycker inte att det är en 3D film... Jag hade inga direkt höga förhoppningar om den. Den har helt övergett den sanna handlingen och karaktärerna. Men den var bra i alla fall.  Man hoppade faktiskt till några gånger, fick sig några skratt. 

Den var bra, men jag känner inget behov av att se igen.
De tidigare tre kan jag se om och om igen! Denna håller inte riiiktigt samma standard, men det kanske bara är min tråkiga åsikt? =) Värd att se, absolut! Och med det slutet kommer säkert en femte film också..

Jaja, nu hinner jag inte sitta här mer! Klockan 11 ska jag vara i stan, sen blir det stranden!
På kvällen blir det personalfest med gamla jobbet. Ojoj, får se om jag hinner med allt jag ska göra imorgon...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0