Inhandlat ny resväska

Äntligen får jag åka utomlands igen! Henke och jag har nu bokat flyg till Spanien! Vi ska bo i hans brors lägenhet. 1 ½ vecka. Kommer bli underbart! Jag kom dock på att vi bara har en liten resväska. Eller, egentligen har vi två små, men Henkes kompis lånade min för jääätte längesen, och jag har inget hopp om att få tillbaka den. Har sagt åt Henke att kräva pengar för den istället. Men nu ska vi ju snart iväg, och varsin resväska är ett måste.

Vi var inne på Jula igår av andra skäl, och jag råkade hitta en billig resväska!
Kanske varken är av bästa kvalité eller vinner pris för snyggaste resväska, men den var billig och gör sitt jobb! Lätt att jag skulle ha den! Orka betala många hundralappar för en liten resväska...

Finns att köpa på Jula. Den säljs nu för kampanjpris 99 kr (ord. pris 149 kr)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0