Ingen plats för matte...

När Donna har gått och lagt sig för kvällen så flyttar hon sig ogärna. Ibland så har hon lagt sig tillrätta över heeela min säng, och vägrar flytta på sig. Om man säger åt henne att flytta på sig så rör hon inte en fena. Om man knuffar på henne så grymtar hon bara ogillande. Så man får ge henne en rejäl knuff, och hoppas att hon flyttar sig så pass mycket så man åtminstone kan krypa ner och få i alla fall halva täcket...

Ikväll har man blivit inbjuden till fest. Har varit riktigt seg hela dagen, så får se hur jag gör. Orkade i alla fall ta mig till Systemet och handla lite drickbart. Nu ska jag hoppa in i duschen och se ifall partystämningen faller på.
Kommentarer
helen - skönhetsbloggen

Åh naaaaj ;D jag som skall till sverige nästa vecka.. hoppas solen förflyttar sig tillbaka då :)

2011-06-13 @ 18:44:02       Blogg: http://hiilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0