Hawaiian Tropic

Som jag berättade tidigare så har jag köpt lite produkter från Hawaiian Tropic. Jag har ogillat detta märke länge, men det beror mest på ett misstag. När jag och Henke åkte till Spanien ett år i april så glömde jag mitt solskydd i Sverige. Jag bränner mig väldigt lätt. Så Henke och hans bror tvingade på mig kokosnötolja. Jag behöver nog inte nämna hur sjukt bränd jag blev. Hade brännfrossa i flera dagar!

Men nu har jag hört så mycket gott om denna serie, så var tvungen att testa!
Jag köpte solskydd till både kropp och ansikte, after sun och en underbar body butter! Kicks har kampanj på Hawaiian Tropic just nu, kolla in produkterna här!

Sun Lotion SPF 30, Face Sun Lotion SPF 30, After Sun Moisturiser, Lime Coolada Body Butter

Alla produkter doftar underbart och är lätta att jobba in i huden. De lämnar inga fläckar. Ett lätt lager täcker bra och gör sitt jobb! Jag som bränner mig väldigt lätt, bara för att sen återgå till likblek utan någon solbränna, har faktiskt lyckats få färg nu på bara några dagar, utan att bränna mig. Det har kanske även att göra med att jag blivit äldre, min mor blev inte solbränd förrän hon fyllt 30, så jag ser fram emot den brännan om några år! ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0