Ghost Whisperer

Jag har sett alla fyra säsonger av The Big Bang Theory. Underbar serie! Men vad ska jag göra nu? 5e säsongen har premiär i USA först i höst... Men det är väl bara att gå på nästa serie! Så just nu har jag fixat de tre första säsongerna av Ghost Whisperer. Jag älskar den serien! Men så gillar jag ju spöken, vampyrer och sånt.. ;) Jag följde serien slaviskt, tills de bytte kanal, dag och sändningstid. Jag tappade bort rutinen helt enkelt.

Men nu ska jag gå igenom alla säsonger av Ghost Whisperer! Har haft lite maraton igår och idag. Har väl sett 7-9 avsnitt nu, minns inte riktigt. Sjukt bra serie! När jag är klar med den så ska jag se How I Met Your Mother och Supernatural. 
Kommentarer
Evelina Lindström

Fin blogg!

2011-06-11 @ 09:55:34       Blogg: http://doggisar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0