Fikat och shoppat!

Efter att ha rastat Donna tog jag cykeln ner till stan för en fika med Erika! Hade lite funderingar på hur varmt det skulle vara... Men satsade på VARMT och tog jeansshort och en topp. Vi satte oss på Bageriet och njöööt av soooolen. Men efter två timmar höll vi på att rinna bort, så tog en runda på stan.

Efter mycket provande i diverse butiker gick vi till Gina Tricot. Jag provade klänningen jag nämnde tidigare, men den var inte helt 100% bra. Urringningen var lite konstig... Så jag struntade i den. Men jag köpte en annan istället! Den jag köpte idag hade jag provat innan, men den var då lite stor. Då provade jag en S, idag provade jag en XS. Då passade den mycket bättre! Så jag köpte två! =)

Minnie dress, 149 kr

Jag är en sån person som bränner mig, blir röd, fjällar och återgår till vit. Men jag har märkt att jag får färg liiite lättare numera. Och bränner mig som sagt väldigt lätt. Så när vi satt på Bageriet idag kände jag att jag måste köpa lite solskydd... Gick till Kicks där jag köpte lite från Hawaiian Tropic-serien. 

Nu ska jag och Henke rasta Donna, och sen ska vi gå på en spontan bio!
Vi ska se Thor. Hoppas den är bra! På grund av stressen nu så hinner jag inte ta kort på det jag handlat idag, så det kommer kanske upp imorgon istället. 

Ha det underbart ute i solen!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0