Empire & Splash

Här kommer ännu en sminkning med ögonskuggor från MUS! Jag har nästan bara eyedusts från MUS, alltså lösa ögonskuggor. De har sjukt bra pigmentering! Sitter jättebra, lätta att blenda och ger otroligt fin färg!

När jag sminkade syrran sist så återupptäckte jag ju några av mina MUS-skuggor.
Hade i princip aldrig ens använt dom... Men blev så kär i färgerna jag använde på henne, så jag återanvände den lila Empire. Till den valde jag den turkosa Splash. Blev riktigt snyggt ihop!

Jag har använt dessa skuggor från MUS:
Satin - Highlighter på brynbenet och i inre ögonvrån
Splash - Inre halvan av ögonlocket och undre fransraden
Empire - Yttre halvan av ögonlocket och undre fransraden

Satin

Splash

Empire
Kommentarer
Emma

Superfint tjejen, så duktig du är!

2011-06-15 @ 10:20:49       Blogg: http://sminkhornan.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0